Prednosti web aplikacije u upravljanju sustavima

Web aplikacije su programska rješenja kojima se pristupa putem internet preglednika. One su dostupne u bilo koje vrijeme s bilo kojeg mjesta, podaci su u svakom trenutku ažurni, za neograničeni broj korisnika, u bilo kojem trenutku neovisno s kojeg uređaja ih pregledavate, a dovoljan vam je samo pristup internetu. 

Kako bismo nakon više od dvadeset pet godina rada u poslovnom savjetovanju svojim klijentima ponudili dodatnu uslugu, kreirali smo web aplikaciju Q-Comm. 


Prednosti ovakovog vođenja sustava:

ü Trenutno najnaprednije programsko okruženje i alati: WEB aplikacija, obrada slika u pojedinim modulima, scan dokumenata, povezivanje dokumenata bilo kojeg tipa, pri izradi programa koriste se najmoderniji alati na tržištu, „autoadaptivni“ niz pregleda (ekranskih prikaza) Korisnik kreira sam.

ü Komunikacija unutar tvrtke: Lista zadaća, Bilješke, Notesi, zapisnici sa sastanaka su transparentni i uvijek aktivni. Mailovi kao način komunikacije pokazali su se nedovoljno učinkovitima.

ü Procesni pristup, moguć istovremeni mrežni rad više korisnika, rasterećenje Q/E/Safety/Food/Feed managera unutar firme - raspodjela i transparentost obveza unutar firme.

ü Centralizirani nadzor izvršenja, planova, programa i ciljeva.

ü Ured bez papira, smanjenje papira u uredima i do 30%, (po pokrivenim točkama i zahtjevima normi smanjenje je i 99% - printa se samo ono što se mora printati).

ü Svima zainteresiranima su sve potrebne informacije „pri ruci“.

ü Nema pamćenja obveza, zadaća, rokova, izvršenja.

ü Brža i lakša uspostava/održavanje Vašeg sustava upravljanja.

ü Velika pouzdanost (do sada nismo imali niti jednu reklamaciju na rad instaliranih rješenja).

ü Mogućnost naknadnog lakog proširenja zbog modularnog principa.

ü Pojedini moduli mogu se instalirati na server, osobna računala ili prijenosna računala, tako da podatke možete upisivati, prezentirati na različitim mjestima nezavisno od mjesta bazne instalacije (npr. prezentacije van društva i sl.).

ü Omogućen rad sa udaljenih lokacija (poslovnih jedinica).

ü Lako backupiranje baze podataka – program „sam“ izvrši sigurni backup.

ü Jednostavna instalacija i obuka korisnika (uključena u cijenu paketa).

Elektronički obrasci identični su izrađenim obrascima te ovjereni od svih certifikacijskih agencija.


Vaš IMPACTA tim
Za bilo kakve dodatne informacije slobodno
nam se obratite na info@impacta.hr.